Translate

donderdag 2 mei 2024

 Crochet Purple Heart 

Terug in blogland met dit mooi gehaakte purple heart,

Ondanks dat ik heel veel andere bezigheden heb hier op dit prachtige eiland La Palma
ben ik nooit gestopt met mijn grootste hobby haken.
Dit wil ik graag met jullie delen want het is een mooi patroon dat zich prima leent voor verschillende doeleinde.

Zoals je kunt zien is het een prachtig patroon wat heel mooi overkomt als je wat dikkere katoen gebruikt in een mooi kleurtje. 
Bijvoorbeeld haaknaald 3 tot 4 1/2, welke het beste bij je gekozen garen past, even uitproberen.

Ook erg leuk om in een frame te maken en op te hangen, maar dat heb ik niet gedaan want er volgen er nog meer, ik ben al met de volgende bezig ook een mooi patroontje.

Voorlopig ligt hij op mijn tafeltje te pronken met wat plantjes erbij maakt het een leuk geheel.
Hieronder vind je het patroon van het gehaakte Purple Heart.

Succes met haken en veel groetjes vanuit mijn kleine haven op La Palma





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

 Crochet Purple Heart  Terug in blogland met dit mooi gehaakte purple heart, Ondanks dat ik heel veel andere bezigheden heb hier op dit prac...

Populair