Translate

dinsdag 31 juli 2018

Gehaakt boodschappennetje

Het gehaakte boodschappennetje!

Als voorstander van minder plastic in het belang van onze natuur, heb ik nu ook katoenen boodschappennetjes gehaakt!


Dit is een heerlijk haakwerkje, je kunt het netje voor je boodschappen gebruiken maar het is ook heel leuk voor op het strand of een dagje naar de stad!

Stop het gewoon in je tas, het neemt niet zoveel ruimte in, en gebruik het waar je het nodig hebt!
Meerdere netjes in verschillende kleuren staan leuk bij elkaar!
*Het patroon heb ik iets aangepast, zo heb ik bij de laatste toeren het aantal lossen geminderd zodat het netje aan de bovenkant niet zo gaat lubberen!

Haak het net gedeelte tot zo'n 30 tot 32 cm, anders word het echt te lang en rekt het netje te veel uit als je er iets in stopt!

Het is een eenvoudig patroon, wat ook geschikt is voor de beginnende haakster ik heb katoen gebruikt met haaknaald 3,5.
Het gratis patroon met duidelijke uitleg kun je vinden op 'Doe mij maar uiensoep, klik op onderstaande link!
Je kunt de katoenen boodschappennetjes ook bestellen voor €3,95.
In iedere gewenste kleur!
Neem hiervoor contact op door mijn Contactformulier te gebruiken hier rechts van de pagina!
Veel succes met haken en plezier toegewenst van je boodschappennetje!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te maken en superhandig, zo'n boodschappennetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Aanbevolen post

Omslagdoek gehaakt met haaknaald 4

Een omslagdoek net even anders, de o ne Skein Crochet Shawl Op Pinterest kwam ik een mooi gratis patroon tegen voor een omslagdoek. Op slag ...

Populair