Translate

zondag 6 april 2014

Introductie Freubelfun,.!





Hallo Medebloggers,

Ik heb besloten ook te beginnen met het bijhouden van een eigen blog,.!*
Onder de naam Atelier 'De Kleine Haven'., dit is een naam die ik al een poosje met mij meedraag, daarom heb ik besloten deze naam ook te gebruiken voor mijn blog,.!
Zoals je hierboven kunt zien houd ik van kleur, maar ook van heel veel diverse en verschillende vormen van creativiteit.


In de toekomst laat ik zien wat er allemaal van mijn hand komt en zal proberen er een duidelijke uitleg bij te geven!

In ieder geval vind ik het leuk om te doen, en hoop dat ik op deze manier anderen weer nieuwe ideeën en inspiratie kan geven

Tot ziens in mijn kleine Atelier 'De Kleine Haven!


1 opmerking:

Aanbevolen post

Omslagdoek gehaakt met haaknaald 4

Een omslagdoek net even anders, de o ne Skein Crochet Shawl Op Pinterest kwam ik een mooi gratis patroon tegen voor een omslagdoek. Op slag ...

Populair